Beiträge von Crocky

    sieht irgendwie aus wie pawn ?? :D

    Ist c#


    P.s Video :D

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    We are currently dealing with some packet loss problems AND still working on vehicle sync and hope to have a fix out soon.



    I didn't make a new master server, so don't connect/let people connect to your server if they have a older versions or you will run into problems, but i added versioning so it should be all good.



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    Download: https://www.sendspace.com/file/zqwixo
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    + Callbacks now work outside the main class
    + You can now return false to OnChatMessage to not show a message.
    + Changed OnPlayerDeath to WhilePlayerDead
    + Added working OnPlayerDeath
    + Added OnPlayerConnected, which is called after the loadingscreen/player fully loaded
    + You have OnPlayerConnecting (Used to do checks regarding details etc), OnPlayerConnect (Called when the player is connected but on the loading screen) and OnPlayerConnected (Called when the player is in game and no longer on the loading screen)
    + Added ShowConnectionMessage & ShowDisconnectionMessages, just return false to not show it.
    + Added property Heading to User
    + Removed downloading the welcome text from the v-mp master server
    + Changed interpolator values
    + Changed animation blending
    + Removed weapon holding animations for now, which fixes player weapon accuracy (You can shoot people, aiming and shooting doesn't work though, yet. only directly shooting with no aiming)
    + New menu
    + Better menu exception handling
    + Server list no longer shows duplicates
    + Pressing backspace no longer closes the serverlist gui
    + Fixed controlling other vehicles of the same type?* (Need feedback)
    + Changed rcon.announce text
    + Added ShowAnnounceTextForPlayer & ShowAnnounceTextForAll, with 1 overload
    + Added ShowUserInputForPlayer & OnUserInputReply (returns "null" if reply is empty, no unique id yet)
    + Blips now get removed on disconnect
    + API menus are now unable to be closed with the backspace or escape key, this will be optional in the near future.
    + Added OnPlayerSpawn, called when the player spawns after being dead/or connects
    + Fixed "WASTED" scaleform being stuck on screen
    + Added unfiltered list to the menu, this is a temporary fix for servers that can't be seen on the master sevrer due to discover errors/no server replies
    + Added basic versioning
    + Added ReturnPlayerNative
    Example:
    ReturnPlayerNative(sender, 23232, Hash.IS_PLAYER_WANTED_LEVEL_GREATER, new int(),
    delegate (object o)
    {
    int test = (int)o;
    Console.WriteLine(test.ToString());
    }, sender, 2);


    Find das Projekt gut, Scripten kann man schon einiges :)

    Hab das installiert und kann dann GTA nicht mehr starten und das 'Forum geht bei mir iwi auch nicht. Kann mir wer helfen? ^^

    Ja, weil GTA ein Update hatte, ScriptHook geht nicht mehr etc.
    Cracks können noch spielen, da sie eh nicht Updaten.
    Forum geht auch .> 162.253.153.168/forums/ [Muss man sich Registrieren]

    Nur mal so, GTAVMP ist auch mit Crack Spielbar :>
    Einfach alles runterhauen von Socialclub, den raufhauen und 100% keinen ban bekommen :D^^

    Bin ja schon gespannt wann der Mod auch gesperrt wird :D
    Da es ja offiziell hieß derartige mods werden nicht geduldet.

    Der Leiter wohnt in Neuseeland.
    Safer geht's eig nicht, guck mal auf der Seite da sagen Sie warum es NICHT down geht und warum sie Safe sind

    Also ich muss sagen der MP bei jeder Version besser wird. Die Synchronisation ist noch nicht die beste, aber auf jeden Fall schon brauchbar. Mit der aktuellen API kann man auf jeden Fall schon arbeiten... Wer paar infos will kann sich gerne mal bei mir melden ;)

    Kann dir nur zustimmen! Macht echt Spaß auch wenn es noch viele Fehler gibt :)